« Home | introducing... faiza emma eizra... » | di manakah aku? » | Kursus ke Kurusus??? » | Bosannya... » | My Greatest Storyboard Consultant... » | Kenangan Yang Terindah. » | Pelancaran Rasmi d' Sanding » | Poster Rahsia Hati v2.0 » | Hati nan sayu » | Poster lagi » 

Saturday, November 25, 2006 

~kosong~

itu dia, mindaku kosong, tatau camne. fikiran skarang ni ttumpu pd jawatan br yg aku mohon di jabatan lain yg juga di bawah pentadbiran lain dan semestinya juga bidang yang lain.

aku bagaikan tertaksuk (ceh guna ayat br nmpk, maksud ayat ni obses, sumber TKO) dgn jwtn yg aku mintx ni. insyaALLAH ada peluang dan rezki dpt J29 aku nk buat kenduri kesyukurn, segala perbelanjaannya akan aku tanggung guna gaji pertama atau kedua aku. mmg hampir mustahil dgn permohonan yang melebihi ratusan ribu dan peluang hanya sekitar 50 - 100 kekosongn mbuatkn ada yg mgatakan aku brangan mgapai bintang kejora. aku bukannya terlalu mengharap, takkan sampai tensen hingga membunuh diri. sekadar myedapkn hati. temuduga diadakan pd bulan dis dan pengambilan pd bln jan, terasa begitu bruntung jika aku dpanggil utk dtemuduga dan syukur yg amat sgt jika ditakdirkan aku mnerima tawaran. bukannya apa, aku dah penat tinggal d tempat yg namanya dah aku blask listkan, maksudnya yg aku x suka nk jejak kembali. semoga d tempat baru, semangat baru, minda baru, perangai baru.

aku sering ttanya, adakah aku dikategorikn sbg golongan yg x bsyukur, krn aku da ada jwtn memohon jwtn lain, sedangkn ramai lg yg x bjwtn. tp dr apa yg aku dpt ekstrak dr pesanan mak aku, aku bknnya x bsyukur, brusaha utk bhijrah kpd yg lbh baik, itu juga dituntut.


begitu pjg entry pd kali ni, x pdn dgn tajuk... hehehe...