« Home | Kenangan Yang Terindah. » | Pelancaran Rasmi d' Sanding » | Poster Rahsia Hati v2.0 » | Hati nan sayu » | Poster lagi » | Poster!!! Poster!!! » | Geng Penunggu Skype » | Istimewa... » | Sunsilk Segar Murni... » | dariMINDAku... » 

Saturday, August 05, 2006 

My Greatest Storyboard Consultant...

Haha... aku mmg nk anugerahkan title tu pd sum1, dia ni x suka publisiti, aku kenal dia dari kitakawan.com, tko (asik2 tko xde lain ke... haha... tko special sket...) . dia tmpt rujuk aku bila aku hasilkan cerpen yg bersifatkan kwanitaan.so kali ni aku bg dia tanggunggjawab yg besar sket, aku soh dia jd consultant bg storyboard dlm cerpen Semurni Kasih Setulus Sayang yang disiarkan di TKO (tko lagik).

Pd awalnya dia agak pasif... hanya memberikan beberapa cetusan idea bagi mengubah cerpen aku, terutama pd bahagian yg bkait rapat dgn perasaan perempuan dan tindakan perempuan. Satu hari tu aku tkejut dia kata kat YM "awk... kita ade idea utk smbung cite Kisah 2." aku pun tumpukn perhatian pd apa yg cuba diberikan. idea dan kupasan plot cite mmg menarik. aku suka dgn idea yg dia berikan. sebenarnya dia ni ada hasilkan cerpen gak, cuma x publish kat memana.


Terima kasih banyak2 untuk dia... nama dia ada aku kreditkan dlm Kisah 1.

keke tko situ sana sini sinun

Post a Comment