« Home | dariMINDAku... » 

Friday, May 05, 2006 

Sunsilk Segar Murni...

nape la aku letak tajuk tu... bukannya apa... aku rs best plak tgk iklan tu... ala iklan dia yg baru tu... yg pempuan tu bersiap-siap nk p umah mak (tatau la mak dia ke mak mertua dia) tukar2 tudung byk kali... sbb tu lambat smpi umah mak tu... pastu dia nk betulkn (aku pun tatau nk betulkn ke apa) tudung dia kat toilet, pastu tnampak syampu sunsilk limau purut. last skali dia pakai selendang hijau muda... husband dia call mak kata x jd nk p mlm tu sbb diorg ada hal... then husband dia bawak p kat bukit yg ade view kl...


sebenar-benarnya aku nk tau tajuk lagu latar x pun lirik lagu tu. dah berzaman x dpt2... so klu ade sesapa yg da dptkn lagu tu... bg ler kat aku... jasa yg diberikan amatlah dihargai...

tak paham ngan iklan tu...

Post a Comment