« Home | Geng Penunggu Skype » | Istimewa... » | Sunsilk Segar Murni... » | dariMINDAku... » 

Wednesday, May 17, 2006 

Poster!!! Poster!!!

huhu... selama 2 mlm bturut2 aku edit gamba org utk jd poster... hasilnya...
(model poster adalah azuramistic (TKO) dan daniel)

tu poster untuk cerpen bersiri Semurni Kasih Setulus Sayang. Karya aku sendiri. sebut pasal cerpen ni dia sebenarnya ada 5 kisah atau 5 bab atau 5 buku. Skrang ni Kisah 1:kasih yang abadi da disiarkan di TKO. untuk setakat tarikh hari ni Kisah 1 ni da disiarkn sehingga episod 4. Setiap kisah mengandungi 5 episod.

Semurni Kasih Setulus Sayang : kasih yang abadi
Kisah ini menceritakan kesetiaan seorang isteri yang bernama Murni menjaga suaminya sedang koma. Murni terpaksa berhadapan dengan gangguan seksual di pejabatnya, namun dia tetap tabah bertugas sebagai setiausaha di situ. Sehingga pada satu tarikh di mana dia diberhentikan kerja kerana bergaduh. Bertambah tenat apabila doktor yang merawat suaminya meminta persetujuan untuk menarik balik pkhidmatn ventilator yang digunakan oleh suaminya. Bagaimana kesudahannya, sila jenguk D' TKO.

Semurni Kasin Setulus Sayang : rahsia yang terpendam
Masih lagi dalam proses pembikinan

Semurni Kasin Setulus Sayang : rahsia kian terbongkar
Dalam proses draf storyboard

Semurni Kasin Setulus Sayang : mulanya sebuah kisah
Sudah 25% siap

Semurni Kasin Setulus Sayang : kisah berakhir
Dalam proses draf storyboard

ucapan terima kasih kepada mereka yang banyak membantu, mereka ialah aliamaisaraTKO[story board consultant] farisyaTKO & wati[ japanese language teacher] aieza_amiraTKO,nazaKK, An-NisaaKK & mitmiemaKK[critique n inspiration] iloveuKK[medical reference]