« Home | di manakah aku? » | Kursus ke Kurusus??? » | Bosannya... » | My Greatest Storyboard Consultant... » | Kenangan Yang Terindah. » | Pelancaran Rasmi d' Sanding » | Poster Rahsia Hati v2.0 » | Hati nan sayu » | Poster lagi » | Poster!!! Poster!!! » 

Wednesday, October 18, 2006 

introducing... faiza emma eizra...

salam ramadhan... hehehe... da nk raya da pun... br nk buat entry utk ramadhan...

Spt yg aku da maklumkn, aku skarang ni tgh bz menyiapkan Semurni Kasih Setulus Sayang. tp dlm ms yg sama, aku bz mbantu kemunculn penulis baru. (ehek... cam la baguz sgt aku ni...) nama pena dia faiza emma eizra cerpen sulung dia, merupakan cerpen pjg, yg mungkin akan muncul d TKO secara bsiri.

karya nukilannya berkisarkan kehidupan seorg gadis miskin anak yatim piatu yg baru lps gagal dlm percintaan berhijrah dan blaja di sbuah ipta yg jauh dr kg halaman. dlm usaha utk mnyara khidupannya d tempat yg x de sapa dikenali dan mengenali, dia bekerja sbg pembantu rumah di rumah yg dmiliki oleh seorg lelaki bujang....

ikuti kisah Mungkinkah Bersama yg bakal menemui d TKO

dariMINDAku
dengan bangganya memperkenalkan
faiza emma eizra
dalam sentuhannya yang berjudul
Mungkinkah Bersama
dengan sentuhan ilham bersama
faiez arieff